REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ
GGV.PL
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep ggv.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i jest przeznaczony
wyłącznie dla Klientów niebędących Konsumentami.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
przez Sklep ggv.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
Elektronicznych Sklepu ggv.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego
Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.
1204 ze zm.),
2. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.
§2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej ggv.pl
umożliwiający utworzenie Konta.
2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej ggv.pl
umożliwiający złożenie Zamówienia.
3. KLIENT – Usługobiorca niebędący Konsumentem, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę
Sprzedaży ze Sprzedawcą.
4. KONSUMENT – pełnoletnia osoba fizyczna, , posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do
czynności prawnych (zdolną do dokonywania czynności danego rodzaju samodzielnie), a także
osoba, o której mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta, która dokonuje ze Sprzedającym,
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w
rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego.
5. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje
o złożonych Zamówieniach.
6. NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i
otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących
od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
7. TOWAR – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
9. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem ggv.pl.
10. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Spółka GGV Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy
ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego przez Sąd
Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS: 0000964007, NIP: 634 300 89 84, REGON: 521769711 miejsce
wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Pukowca 15,
40-847 Katowice, adres poczty elektronicznej (e-mail): vardanyan.yermonya@gmail.com, numer
telefonu: +48 505 942 010.
11. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą
za pośrednictwem Sklepu.
12. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
13. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi
Elektronicznej.
14. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
Towaru ze Sprzedawcą.
§3
INFORMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1. Sklep ggv.chh.pl prowadzi sprzedaż hurtową Towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie
Polski, wyłącznie na rzecz przedsiębiorców, dla których dokonanie zakupu w Sklepie ma
charakter zawodowy.
2. Towary oferowane w Sklepie są nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek
polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na
warunkach podanych w jego opisie.
4. Zdjęcia i opisy Towarów umieszczone w Sklepie są materiałami poglądowymi, które mają na celu
jedynie umożliwienie Klientowi zapoznanie się ze zbliżonymi cechami, wyglądem i parametrami
użytkowymi towarów. Wygląd Towaru na zdjęciach umieszczonych w Sklepie może w pewnym
stopniu różnić się od wyglądu zewnętrznego Towaru wydawanego Kupującemu co może wynikać
między innymi z indywidualnych ustawień komputera Klienta i/lub ustawień monitora Klienta
powodujących błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach.
5. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN),
jest wartością netto i jest widoczna po zalogowaniu się. Cena nie zawiera podatku VAT oraz
kosztów dostawy.
6. Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta może ulec zmianie w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu
przez Klienta Zamówienia (w szczególności wskutek zmian kursów walut lub zmian cen
producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy Towarów już zamówionych przez Klienta, to jest on o
takiej zmianie informowany i ma prawo do anulowania zamówienia według jego wyboru: w
całości lub w części.
7. Zamówienia można składać:
1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep ggv.pl) – 24 godziny na
dobę przez cały rok,
2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com
3. telefonicznie pod numerem: 505 942 010
1. W celu złożenia Zamówienia, Klient jest zobowiązany do rejestracji Konta w Sklepie.
2. Składając Zamówienie Klient oświadcza, że złożenie Zamówienia ma dla niego charakter
zawodowy, a tym samym oświadcza, że nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 7aa Ustawy o
prawach konsumenta oraz art. 221
Kodeksu Cywilnego.
3. Sprzedawca może zawiesić funkcjonowanie Sklepu z przyczyn technicznych lub gdy wystąpi inna
nadzwyczajna okoliczność albo co innego przewidują powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania
numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe
potwierdzenie Zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w terminie 7 dni od
momentu ich złożenia, nie będą realizowane.
5. Każdorazowe złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją aktualnego
regulaminu Sklepu.
6. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od
7:00 do 16:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 10:00, w soboty,
niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
7. Towary w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą
realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Towaru.
§4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia
udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
Potwierdzenia otrzymania oraz przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie
wiadomości e-mail.
4. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych
elementów Zamówienia.
5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), która będzie
dołączana do Towaru lub przesłana drogą elektroniczną.
§5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
2. płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy
numer:
25 1020 2401 0000 0702 0636 3065 (PKO BP)
GGV Sp. z o.o.
Jana III Sobieskiego 11/E6
40-082 Katowice
NIP: 634-300-89-84
W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........".
3. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych
adresowych.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni
roboczych od jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5. Za chwilę zapłaty uznaje się chwilę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
6. W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 1.1 Towar zostanie wysłany dopiero po jego
opłaceniu.
7. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami
udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części
bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt
zawarcia Umowy Sprzedaży.
§6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY TOWARU
1. Koszty dostawy Towaru są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od
wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Towaru.
2. Na termin dostawy Towaru składa się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy Towaru przez
przewoźnika:
3. Czas kompletowania Towaru wynosi od 1 do 2 dni roboczych.
4. Dostawa Towaru przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do
2 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i
świąt).
5. Klient przyjmuje do wiadomości, że terminy wysłania Towaru mogą ulegać odpowiedniemu
przedłużeniu o czas trwania przeszkody zaistniałej na skutek okoliczności niezależnych od woli
Sprzedawcy. O zaistnieniu takiej okoliczności Sprzedawca poinformuje Klienta.
6. Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej (GLS).
7. Klient przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawca nie zapewnia, ani nie gwarantuje, że Towar
zostanie dostarczony Klientowi w określonym dniu.
8. W przypadku wysłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący
Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę, zwłaszcza ciągłość taśmy świadczącej o
nienaruszeniu paczki, w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli
stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest
dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
9. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela
w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie Towaru w trakcie dostawy.
10. Braki ilościowe w paczce rozpatrywane są pod warunkiem zgłoszenia ich do Sprzedawcy w ciągu
24 godzin od momentu otrzymania paczki.
11. Klient może odebrać Towar osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub
mailowym.
12. Korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez
Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności
za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od momentu przyjęcia Towaru do przewozu aż
do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
13. Koszt dostawy widoczny na zamówieniu jest orientacyjny, gdyż nie uwzględnia dokładnej wagi i kubatury, przez co jest on dostosowywany po przygotowaniu przesyłek do rzeczywistej ilości przygotowanych przesyłek. Rzeczywisty koszt dostawy może się różnić od orientacyjnego i jest on uwzględniony w dokumencie sprzedaży.
§7
REKLAMACJA TOWARU
1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
1. Wszystkie Towary oferowane w Hurtowni, są przeznaczone do dalszej odsprzedaży, dlatego
ograniczamy odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
2. Okres rękojmi dla Towarów wynosi 30 dni i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do
Klienta.
3. Dokumentem uprawniającym do reklamacji jest dowód zakupu: faktura VAT.
4. Towar, który jest zanieczyszczony, niekompletny lub nie znajduje się w oryginalnym
opakowaniu nie zostanie przyjęty do reklamacji.
5. Zawiadomienia o wadach dotyczących Towaru oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można
dokonać:
- pisemnie na adres: ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice
- telefonicznie pod numerem: +48 505 942 010,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com
1. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
2. Dla oceny wad Towaru, należy go dostarczyć na adres: ul. Pukowca 15, Katowice.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
zgłoszenia.
4. Klient pokrywa koszty dostawy oraz odbioru w przypadku wymiany Towaru na wolny od wad.
5. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi pisemnie na adres e-mail.
§8
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1. zawieranie Umów Sprzedaży Towaru,
2. prowadzenie Konta w Sklepie,
3. Newsletter.
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach
określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.
Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§9
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG
ELEKTRONICZNYCH
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 8 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest
nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie
zawierana jest na czas nieoznaczony.
2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia
w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia
Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera w
Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca:
1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
2. dostęp do poczty elektronicznej,
3. przeglądarka internetowa,
4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§10
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
vardanyan.yermonya@gmail.com
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji
przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§11
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i
bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com
3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu
Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§12
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem ggv.pl korzystają z ochrony
prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 12 pkt 3 oraz wykorzystywanych na zasadzie licencji,
przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością GGV Sp. z o.o. z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego
przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000964007, NIP: 634 300 89 84, REGON: 521769711.
Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą
następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony ggv.pl , bez zgody Usługodawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony ggv.chh.pl stanowi
naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością
cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej
Sklepu pod adresem ggv.chh.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach
identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały,
opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem ggv.chh.pl użyte są w
celach informacyjnych.
§13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w
pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli
jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron,
spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym
jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.
5. Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w
szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o
wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.