Regulamin

REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ



GGV.PL

§1



POSTANOWIENIA OGÓLNE



1. Sklep ggv.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i jest przeznaczony

wyłącznie dla Klientów niebędących Konsumentami.

2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb

postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

przez Sklep ggv.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o

świadczenie usług drogą elektroniczną.

3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług

Elektronicznych Sklepu ggv.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego

Regulaminu.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.

1204 ze zm.),

2. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne

właściwe przepisy prawa polskiego.



 §2



DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE



1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej ggv.pl

umożliwiający utworzenie Konta.

2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej ggv.pl

umożliwiający złożenie Zamówienia.

3. KLIENT – Usługobiorca niebędący Konsumentem, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę

Sprzedaży ze Sprzedawcą.

4. KONSUMENT – pełnoletnia osoba fizyczna, , posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do

czynności prawnych (zdolną do dokonywania czynności danego rodzaju samodzielnie), a także

osoba, o której mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta, która dokonuje ze Sprzedającym,

czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w

rozumieniu art. 221



Kodeksu Cywilnego.



5. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie

teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje

o złożonych Zamówieniach.

6. NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i

otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących

od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.

7. TOWAR – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy

Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

8. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.

9. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem ggv.pl.

10. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Spółka GGV Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy

ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego przez Sąd

Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru

Sądowego pod numerem KRS: 0000964007, NIP: 634 300 89 84, REGON: 521769711 miejsce

wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Pukowca 15,

40-847 Katowice, adres poczty elektronicznej (e-mail): vardanyan.yermonya@gmail.com, numer

telefonu: +48 505 942 010.

11. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą

za pośrednictwem Sklepu.



12. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na

rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

13. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca

osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi

Elektronicznej.

14. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży

Towaru ze Sprzedawcą.



 §3



INFORMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

1. Sklep ggv.chh.pl prowadzi sprzedaż hurtową Towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie

Polski, wyłącznie na rzecz przedsiębiorców, dla których dokonanie zakupu w Sklepie ma

charakter zawodowy.

2. Towary oferowane w Sklepie są nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek

polski.

3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu

przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na

warunkach podanych w jego opisie.

4. Zdjęcia i opisy Towarów umieszczone w Sklepie są materiałami poglądowymi, które mają na celu

jedynie umożliwienie Klientowi zapoznanie się ze zbliżonymi cechami, wyglądem i parametrami

użytkowymi towarów. Wygląd Towaru na zdjęciach umieszczonych w Sklepie może w pewnym

stopniu różnić się od wyglądu zewnętrznego Towaru wydawanego Kupującemu co może wynikać

między innymi z indywidualnych ustawień komputera Klienta i/lub ustawień monitora Klienta

powodujących błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach.

5. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN),

jest wartością netto i jest widoczna po zalogowaniu się. Cena nie zawiera podatku VAT oraz

kosztów dostawy.

6. Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta

Zamówienia. Cena ta może ulec zmianie w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu

przez Klienta Zamówienia (w szczególności wskutek zmian kursów walut lub zmian cen

producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy Towarów już zamówionych przez Klienta, to jest on o

takiej zmianie informowany i ma prawo do anulowania zamówienia według jego wyboru: w

całości lub w części.

7. Zamówienia można składać:

1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep ggv.pl) – 24 godziny na

dobę przez cały rok,

2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com

3. telefonicznie pod numerem: 505 942 010

1. W celu złożenia Zamówienia, Klient jest zobowiązany do rejestracji Konta w Sklepie.

2. Składając Zamówienie Klient oświadcza, że złożenie Zamówienia ma dla niego charakter

zawodowy, a tym samym oświadcza, że nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 7aa Ustawy o

prawach konsumenta oraz art. 221



Kodeksu Cywilnego.



3. Sprzedawca może zawiesić funkcjonowanie Sklepu z przyczyn technicznych lub gdy wystąpi inna

nadzwyczajna okoliczność albo co innego przewidują powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i

akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania

numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe

potwierdzenie Zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w terminie 7 dni od

momentu ich złożenia, nie będą realizowane.

5. Każdorazowe złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją aktualnego

regulaminu Sklepu.



6. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od

7:00 do 16:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 10:00, w soboty,

niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

7. Towary w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą

realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Towaru.



 §4



ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY



1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia

udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.

Potwierdzenia otrzymania oraz przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie

wiadomości e-mail.

4. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych

elementów Zamówienia.

5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta

Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), która będzie

dołączana do Towaru lub przesłana drogą elektroniczną.

 §5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2. płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.

2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy

numer:

25 1020 2401 0000 0702 0636 3065 (PKO BP)

GGV Sp. z o.o.

Jana III Sobieskiego 11/E6

40-082 Katowice

NIP: 634-300-89-84

W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........".

3. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych

adresowych.

4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni

roboczych od jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

5. Za chwilę zapłaty uznaje się chwilę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

6. W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 1.1 Towar zostanie wysłany dopiero po jego

opłaceniu.

7. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami

udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części

bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt

zawarcia Umowy Sprzedaży.



 §6



KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY TOWARU



1. Koszty dostawy Towaru są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od

wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Towaru.

2. Na termin dostawy Towaru składa się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy Towaru przez

przewoźnika:

3. Czas kompletowania Towaru wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

4. Dostawa Towaru przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do

2 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i

świąt).

5. Klient przyjmuje do wiadomości, że terminy wysłania Towaru mogą ulegać odpowiedniemu

przedłużeniu o czas trwania przeszkody zaistniałej na skutek okoliczności niezależnych od woli

Sprzedawcy. O zaistnieniu takiej okoliczności Sprzedawca poinformuje Klienta.

6. Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej (GLS).

7. Klient przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawca nie zapewnia, ani nie gwarantuje, że Towar

zostanie dostarczony Klientowi w określonym dniu.

8. W przypadku wysłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący

Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę, zwłaszcza ciągłość taśmy świadczącej o

nienaruszeniu paczki, w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli

stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest

dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

9. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela

w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie Towaru w trakcie dostawy.

10. Braki ilościowe w paczce rozpatrywane są pod warunkiem zgłoszenia ich do Sprzedawcy w ciągu

24 godzin od momentu otrzymania paczki.

11. Klient może odebrać Towar osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub

mailowym.

12. Korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub

uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez

Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności

za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od momentu przyjęcia Towaru do przewozu aż

do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.

13. Koszt dostawy widoczny na zamówieniu jest orientacyjny, gdyż nie uwzględnia dokładnej wagi i kubatury, przez co jest on dostosowywany po przygotowaniu przesyłek do rzeczywistej ilości przygotowanych przesyłek. Rzeczywisty koszt dostawy może się różnić od orientacyjnego i jest on uwzględniony w dokumencie sprzedaży.

 §7

REKLAMACJA TOWARU



1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

1. Wszystkie Towary oferowane w Hurtowni, są przeznaczone do dalszej odsprzedaży, dlatego

ograniczamy odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

2. Okres rękojmi dla Towarów wynosi 30 dni i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do

Klienta.

3. Dokumentem uprawniającym do reklamacji jest dowód zakupu: faktura VAT.

4. Towar, który jest zanieczyszczony, niekompletny lub nie znajduje się w oryginalnym

opakowaniu nie zostanie przyjęty do reklamacji.

5. Zawiadomienia o wadach dotyczących Towaru oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można

dokonać:



- pisemnie na adres: ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice

- telefonicznie pod numerem: +48 505 942 010,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com

1. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej

informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę

wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i

przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

2. Dla oceny wad Towaru, należy go dostarczyć na adres: ul. Pukowca 15, Katowice.



3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od

zgłoszenia.

4. Klient pokrywa koszty dostawy oraz odbioru w przypadku wymiany Towaru na wolny od wad.

5. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi pisemnie na adres e-mail.



 §8



RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH



1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

1. zawieranie Umów Sprzedaży Towaru,

2. prowadzenie Konta w Sklepie,

3. Newsletter.

2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach

określonych w Regulaminie.

3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.

Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.



 §9



WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG



ELEKTRONICZNYCH



1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 8 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest

nieodpłatne.

2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie

zawierana jest na czas nieoznaczony.

2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia

w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia

Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera w

Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.

3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym

posługuje się Usługodawca:

1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

2. dostęp do poczty elektronicznej,

3. przeglądarka internetowa,

4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi

obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób

trzecich.

5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.



 §10



REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu

Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

vardanyan.yermonya@gmail.com

2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności

dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości

oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji

przez Usługodawcę.



3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14

dni od zgłoszenia.

4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy

podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.



 §11



WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i

bezterminowym (np. prowadzenie Konta).

2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania

przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty

elektronicznej na adres: vardanyan.yermonya@gmail.com

3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem

natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu

Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w

każdym czasie w drodze porozumienia stron.

 §12



WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA



1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem ggv.pl korzystają z ochrony

prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 12 pkt 3 oraz wykorzystywanych na zasadzie licencji,

przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością GGV Sp. z o.o. z siedzibą

w Katowicach przy ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego

przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego

Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000964007, NIP: 634 300 89 84, REGON: 521769711.

Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą

następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony ggv.pl , bez zgody Usługodawcy.

2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,

któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony ggv.chh.pl stanowi

naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością

cywilnoprawną oraz karną.

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej

Sklepu pod adresem ggv.chh.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach

identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały,

opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem ggv.chh.pl użyte są w

celach informacyjnych.



 §13



POSTANOWIENIA KOŃCOWE



1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce

zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w

pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli

jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron,

spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym

jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę



Usługodawcy.

5. Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w

szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o

wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.